Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

dålig bloggning eller vad!

Var dag Permalink0
Hej! Har inte bloggat sen i onsdags men har haft fullt upp i veckan! Hela torsdagen gick åt till att förbereda inför UF-mässan, fick ju även träffa min gullegris Annasara och sen hängde jag runt med Geeeerd och några i hans klass. 
På kvällen var själva mässan, så vi gjorde väl allt för å sälja våra böcker. Gick helt okej och det var mycket roligare än jag trodde!
 
När det var slut där vid 9 kom Gerd och Jojje och hämtade mej, vi gick in till stan sen hem till Gerd. Lr ja Jojje gick hem till sej då. Vi såg på film och somnade. 
 
På fredagen var det mässan igen, så jag for dit och vi satte igång igen. Gick inte lika bra den gången och jag var så sjukt trött. Visade Annasara runt i skolan och sen träffade vi Madde och Agnes och hade värsta "reunion" haha. 
 
När det var slut packade vi ihop och städade, lekte med heliumballonger och vid 5 åkte jag och Annasara hem till henne. Vi gjord asgod mat och såg på teve, sen kom Olle och Nilsson, jag klippte Olle sen satt vi vid datorn ett tag, såg film men jag slocknade direkt typ. Olle for hem och jag gick och la mej, Annasara och Nilsson spelade kort tills typ halv 2, då väckte dom mej för å berätta de...
 
I lördags vaknade vi ganska tidigt men låg kvar i sängen några timmar. Åt lunch och såg teve, lyssnade på musik osv sen for jag hem. Fixade mej och åkte till stan, där mötte jag upp Gerd eftersom vi skulle fira våran halvårsdag! Träffade Vera en snabbis och sen gick vi och åt på Ronyas, sen såg vi på bio. Såg en svensk film som var ganska bra, sen for vi hem till han. Såg en till film sen sovde vi. 
 
Idag har vi inte gjort nånting alls. Vaknade jättesent och klev typ aldrig upp, låg i sängen och åt godis hela dagen. På kvällen kom några av hans kompisar hit, då gick vi till coop och bah satt å prata. 
Nu ser vi awkward å ska väl snart ta å söv, har sovmorgon imorrn men inte han hahahaha!!! Nämen gonatt.
Till top