Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

nånting

Var dag Permalink0
Hellööö! I tisdags var jag i Lycksele med Annasara, vi åkte dit i hennes bil och dunkade musik och sjöng! Vi for och badade på Ansia och det var helt proppat med folk där. Det var så varmt så det gick knappt å sola, helt sjukt. Vi drog istället och handlade på Dollarstore, sen for vi och träffade Nilsson, Emilia, Dennis å nå andra. 
 
Sen for vi och köpte mat, efter det badade jag, Annasara, Nilsson å Dennis på campingsbadplatsen, fett skönt! Träffade folk vi kände oxå, bla annat Viktor, Wille, Emme, Jocke, Ante, Anton osv! 
När vi hadd bada klart for jag och Annasara och åt middag hemma hos Sanne och Anton i deras nya lägenhet, sjukt fin asså:)
 
Sen for vi hem till Annasaras faster och satt å prata med hon, sen for vi å plocka upp Nilsson och körde hem. Jag kom hem vid 9, då tog jag moppen till Vera och va med hon och Pontus. Vi for till Hundsjön och badade, simmade ut till bastuflotten å hoppade från taket osv, fett najs! Så himla skönt de va asså. Efteråt for de hem till Pontus medans jag ringde till Gerd, pratade med han ett tag sen for jag oxå dit. Spelade playstation och satt å chilla. 
 
Körde hem vid 2 typ, gick å la mej. Vaknade 11 igår, åt frukost och sen for jag och Vera och badade. De gick ju int leva annars! Vi höll os mest i vattnet för annars dog man av värme typ. Hur skönt som helst! Vi for hem vid 4, jag gjorde inte nå speciellt, lyssnade på musik. Åt middag, sen for jag å mötte Casper. Vi for hem till mej å ja klippte han, sen for vi till skolan å satt där ett tag, sen for vi å bada. 
 
Älskar att vattnet är så varmt på kvällen oxå. Iaf så for vi hem till mej typ halv 11, då duschade jag å pratade med Gerd. Asså jag saknar han såååå sinnessjukt mycket!!!!:(((( Gu va ja grina
 
Iaf så imorse klev vi upp halv 7 å åkte till stan. Jag började jobba kl 9, klippte 3 barn på förmiddagen och efter lunch hade vi personalmöte och sen hade jag 2 kunder på eftermiddagen. Åkte hem med mamma, åt pizza till middag och ikv ska jag bara ta de lugnt. hejdå!:)
Till top