Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Fredag!

Var dag Permalink0
Äntliiiiigen fredag, känner att jag behöver det, även fast det känns som typ måndag, är så trött så jag vet inte vad! Tog mej knappt ur sängen imorse, minns att jag halvpratade i sömnen och sa till mamma att det var ett "omöjligt uppdrag" haha och det kan man lugnt säga! 
 
 
Första lektionen såg vi film och jag sovde, nu har vi samhälls och slutar om en halvtimme. Efter lunch ska jag fara till Lilja med Lisa, sen tillbaka till stan med Annasara. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ser väl:))))
 
Är iaf aaas taggad på helgen, har den helt planerad och jag hoppas allt faller på plats. Då blir det asuum! Nejmen nu ska jag fortsätta jobba och va social med Nilsson, hejssss!
Till top