Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

4 månader! ♡

Var dag Permalink0
haha hatar att båda ser typ äcklade ut... men what evverrrrrr ja älskar den pojken mer än allt!
 
Igår gick vi och åt på subway, va med Casper och Niklas ett tag och när dom drog gick vi på bio, vi såg hundraårigen och den var bra:)
 
Efter bion hade han träning och jag fick as ont i magen, så jag gick hem till lägenheten och som den underbra flickvän jag är röjde jag upp och städade, diskade, bäddade sängen osv. Sen la jag mej och pluggade tills han kom hem.
 
När han hade duschat och allt såg vi på Paradise Hotell, sen myste vi bah och låg och pratade tills typ 4 haha. Underbaaaaart, men var nådigt död imorse. 
 
Tog mej till skolan iaf och hade redovisning imorse, skönt och få det bortgjort kan jag lova. Hade lunch och sen kundpass, då hjälpte jag först Lisa med en färgkund och sen fick jag min första herrklippning som gick superbra!
 
Åkte hem med fyrabussen och åt middag, sen träääjniing! Nå så sjukligt jobbigt har jag aldrig varit med om, känns som musklerna bah smälte så de är bara å förbereda sej inför träningsvärken nu asså! Och jag har redan det sen i måndags, haha #dödamejsnälla
 
Men nu har jag nyss duschat och pratat med Annasara. Förhoppningsvis kommer den här helgen å äga! Jaja ska gå och borsta tändurna och slå min pöjk en liten pling. Tjaarå!
Till top