Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

allt jag behöver har jag inom mej

Var dag Permalink0
Pappa kom och hämtade mej just innan kl fem, när jag kom hem pratade jag med Julia och sen åt vi middag. Sen har jag sett Top Model och Talang, #efterbliven men bättre sent än aldrig! ;)
 
Ikväll har jag tränat mage och röv här hemma, kanske blev 30 min totalt men sjukt jobbigt! Men imorrn blire ingen träning för min del eftersom jag ska hjälpa till med en visning som Wella har, från lunch till sent på kvällen. Ska bli as kul och jag är glad att jag fick den möjligheten!
 
Men jaja, ska fräscha upp mej med en dusch nu. Var as trött innan, men nu när jag har tränat och fått energi så orkar jag ju göra nåt av tiden! Så det är ju ett plus. Ajja pöss på eer!
 
 
Till top