Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

stoor bloggpaus!!

Var dag Permalink0
Hej! har inte bloggat på evigheter men har typ inte haft tid... eller har inte tagit mej tid. Iaf så tänkte jag slänga in ett litet inlägg nu :) 
 
Idag är det söndag, har inte gjort någoning alls idag! Har spelat sims och varit på gymmet en sväng, men kände mej sjuk så for hem. Duschade och tog på mej myskläder. 
Imorrn ska jag fara på halkbanan och sen jobba lite, tisdag blire oxå jobb och senare under dagen åker vi upp till Sorsele!! Och sen är det jul. Helt sjukt vad fort det har gått!
 
Har haft praktik nu i 6 veckor på Rinse, där ska jag fortsätta jobba. Kommer bli superbra. 
Har hittat en lägenhet som vi flyttar in i i mars/april, både jag å Gerd längtar ihjäl oss! Men just nu är han i Småland hos sin mormor å morfar, saknar honom redan haha.... Men sen när han kommer ham ska vi ha de as bra resten av lovet:)
 
Vet int riktigt vad jag ska skriva men ska försöka komma igång med bloggandet, försöka ;) 
Får ha de som nyårslöfte eller nå! Ajja byeeee:)))))
Till top