Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Lördag

Var dag Permalink0
Hejsan! Har haft en riktigt trevlig jul som spenderades med familjen och mormor, var mysigt att bara vara vi och ta det lugnt. Såg Kalle Anka, åt julmat och öppnade paket. Bara mysigt!
 
På juldagen fyllde pappa år. På dagen gjorde vi inget speciellt, sen åt vi middag med min morbror, hans fru och mina kusiner. Det var mycket trevligt!! Åt tårta till efterrätt å han fick presenter. 
Vid 9 tiden körde jag skoter till Sorsele och va med Kevin, va sjukt längesen jag träffade han så de va kul. 
Vi satt å prata ett tag sen for vi å hämtade Ludde. 
Efter ett tag kom Mogge och hämtade oss med sin bil. Vi åkte runt runt i Sorsele och fick höra introt till väldigt många låtar, Ludde hade lite svårt å bestämma sej ;)
 
Åkte till Blattnicksele å hämtade Melinda, sen tillbaka till Sorsele. Åkte runt en stund till, sen skjutsade han hem jag å Kevin. Så då körde jag hem till Stridsmark å gick och la mej, pratade med Gerd en timme och somnade typ halv 4....
 
Dagen efter var jag rätt seg, låg framför teven och chillade. Sen kom Kevin och Ludde å bah, följ du me å kör skoter? Jag bah aarå, å så for vi ut å körde. For upp till Nalo och sen däromkring, sen hem. Blev borta hela dagen typ. När jag kom tillbaka packade jag och åt middag, sen tog jag busse/tåg till Ume. Träffade Liam å Joel o nåra, så va social med dom ett tag. 
 
Sen kom Casper och då åkte vi hem till han. Låg och pratade ett tag, sen somnade jag och klev upp typ halv 9. 
For till salongen och då satte Amanda in hårförlägningar på meeeej! Så nu är jag långhårig ;)
 
Slutade kl 3 och då gick jag på stan, kollade på mellandagsrean men hittade int nå spännande. 
Åt på subway sen träffade jag Casper, Alex, Hampus å Albin, så ja va med dom tills bussen gick. På bussen å när jag kom hem har jag pratar med Gerd, tills nu ungefär haha! Saknar han sjukt mycke!!
 
Nu ska jag duscha sen sova. Gonatt!
bild från igår då vi körde, här hade visst Ludde kört fast!;)
Till top