Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

partaj

Var dag Permalink0
I söndags kväll gick vi ut på en promenad, sen såg vi på skräckfilm och sen gick vi och la oss, låg och pratade å sådär. På måndagsmorgon klev jag upp vid 9 och gick ut i solen. Åt frulle själv sen bjöd jag han på frukost på sängen. 
 
Dagen gick åt till att se på teve, förbereda inför festen, äta osv. duschade och fixade mej sen kom Samuel hit vid 5-6, vi satt bah och taggade upp sen kom det fler och fler och sen var festen igång! Var hur kul som helst att träffa alla, underbart folk vare! Vi dansade och sjöng, shotade, körde beerpong och hade bara kul! 
 
Var en sjukt lyckad fest, sen kom polisen. Kanske kl 11, sen drog de flesta, vi va några stycken som var kvar. Alla for efter ett tag, jag, Gerd, Casper och Quno var kvar, va vaken tills typ 3.
 
Dagen efter hjälpte Casper mej att städa osv, snällis<3 Ida, Wille, Pontus, Vera och Rasmus kom förbi oxå. 
När alla for städade vi det sista sen bröt jag ihop, Gerd låg och tröstade mej och allt va bah jobbigt. Casper och Quno for typ vid 3-4 nån gång, jag och Gerd for och slängde skräp och städade lite mer. 
 
Sen for jag till stan, for på ett au pair-möte och de va spännande. Linnea kom och höll mej sällskap i 2 timmar tills bussen gick, tur ja har hon! När jag kom hem va jag med Ida, tur att ja har hon oxå! Hon hjälpte mej med lite grejjer sen satt vi och pratade. Hon for till Wille sen och jag somnade helt ensam.
 
 
Idag har jag duschat och packat, snart kommer min skjuts upp till Sorsele där jag ska spendera resten av lovet. Puss!
Till top