Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Massa text

Var dag Permalink0
I tisdags hade vi hjärt och lungräddning på morgonen, sen hade vi lunch och sen ett möte på ca en kvart sen slutade vi. Då väntade Linnea med mej tills Gerd slutade, då gick jag, han och Casper ner på stan, träffade massa människor osv. 
 
När alla drog åt vi glass med Joel och när han for hem gick vi och åt middag med Stinky vid 5, sen gick vi till lägenheten. Vi såg på film och sen for Stinky, jag å Gerd såg en till film och lite Awkward sen kanske vi somnade vid 2, vet inte riktigt.
 
På morgonen gick jag till skolan ensam, för han mådde dåligt. Då hade vi egen hårvård och jag och Rebecka färgade Linneas hår, sen klippte jag henne och jag själv vart klippt av Rebecka. Känns som att jag inte har nå hår kvar!!
 
Sen efter lunch gick vi igenom lite inför praktiken och fikade med klassen. Åkte hem med trebussen och Lisa följde med mej hem, vi kollade på massa gamla videos och vek oss av skratt, så ful man va i typ sjuan...
På kvällen va vi as duktiga och pluggade, eller ah skrev en UF grej. Sen pratade vi och såg film innan vi sov.
 
I torsdags åkte vi till skolan och jobbade som nå gudar på samhällslektionen, fick as mycket gjort! Så de va bra. efter lunch hade vi egen hårvård igen och då färgade jag Rebeckas hår och klippte hon. När vi slutade gick jag, Linnea, Linnea, Runa och Helana in till stan och gjorde nå ärende, sen for jag hem.
 
Träffade Julia, Vera och Pontus på bussen och när ja kom hem tog ja å Pontus moppen till Sandvika för å ta årets första dopp! Va sjukt kallt men fett värt de. När jag kom hem åt jag pannkaka sen for jag till stallet. Red med hoppgruppen, hade en stor häst som heter Lady. Va jätteroligt att hoppa med henne, red på uteridbanan oxå så de va najs.
 
När jag kom hem duschade jag och åt frukt, ringde Gerd och sen sov jag., Idag har vi haft prov och städat ur skåpen eftesom dehär va sista skoldagen för oss!! Nu sitter jag på bussen hem. Idag kommer min mysis så de bli kanon<3333 Hejdå!
Till top