Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

hej på er!

Var dag Permalink0
 
Onsdag idag då, vaknade rätt tidigt men låg kvar och såg lite serier osv, sen klev jag upp och for på gymmet. Vart en ganska kort stund men jag var där iaf haha, sen for jag hem och duschade och fixade mej, sen åkte jag buss till stan. 
 
Då träffade jag på Madde, så vi satt och babblade och när vi kom fram gick vi runt på Utopia, love it, och där träffade vi Julia! Gjorde lite ärenden och sen när Madde träffade sin amigo åkte jag och Julia hem.
 
De va trevligt, när jag kom hem åt jag nudlar och sen morotskaka (förstår att ni antecknar!!!!) Såg Hunger Games och efter middagen såg jag Solsidan och nu väntar jag på att Annasara ska komma hit. Vet inte vad vi ska hitta på menmen. Blir mys! Hejdååååå!
Till top