Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

call the monster, call the demon

Var dag Permalink0
 känner att jag har bildbrist!

Hej! Låg uppe lite för länge igår, bara pratade om allt och inget. Inte alls nå roligt att gå till skolan i dessa kyliga vindar medans han fick ligga kvar å sova...
 
Dagen har iaf rullat på bra, hade sminklektion på morgonen och då jobbade jag med Fanny. Åt lunch och sen hade vi kundpass, jag hade en färgkund och färgade mörkare med röda slingor. Vart en jättefin färg och hon vart nöjd.
 
Efter skolan åkte jag hem, såg lite OTH och åt middag, Ida var hos oss så har suttit och pratat med hon och Julia hela kvällen. Det blev ingen träning för mej eftersom jag kände mej lite halvförkyld, och jag ville vila upp mej inför helgen då vi ska till Sorsele, ska dra med mej Gerd och såklart köra pärlan!!!! Otroligt taggaddddd.
 
Men ska göra ett tidigt avslut på den här kvällen, gonatt!
Till top