Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

tja!

Var dag Permalink0
dehär är jag när Nils å Lisa skrattar åt mej
 

Aaaah jag sitter och skajpar med dom 2 just nu, trevligt trevligt! Dagen har varit asum, åkte till Vindeln vid 11 sen var jag där tills 3, såg på vårsalongen och hängde runt med asum folk! Va jätteroligt att träffa alla, i mer än femminuter typ. Sen kom ju även Lisa och Nils, hängde med dom till ica och satt i parken och åt glass tills bussen gick. Trevligheter!!
 
När jag kom hem solade jag lite sen åkte jag tbx till Vindeln, med Ida och Wille. Såg vårsalongen igen och sen drog vi och åt pizza! Gööööööött!
Sen gick vi och köpte glass sen åkte vi hem med Willes padre. När jag kom hem gjorde jag typ inget, gick och duscha sen fastnade jag här. Men ska dissa mina polers nu och sova, gonatt!
Till top