Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Heej!

Var dag Permalink0
Har inte bloggat på ett tag men jag har väl haft annat för mej. I torsdags när jag körde hit pajjade min moppe, Gerd fixade den så jag tog mej till Hälsingfors.
For till Annasara först, sen hämtade Olle, Dennis, Nils å Jimmy mej med bil, vi for till Tallbacken och va där en stund sen for jag och Dennis hem till han. Vi sovde en stund och sen kom Nils å Lisa. Efter maten for vi till Tvärålund och där pajjade min måpä för gott. Så Nils och Jimmy turades om å bärja hem den till Dennis.
 
I fredags kom Nils och sen for vi till Tvärålund, då pajjade Nils moppe såvi for hem igen. Åt grillat till middag och sen kom en massa folk, hade lite parteeeyyy och sen va vi vakna halva natten när alla hade farit.
 
Imorse vart vi väckt av Jimmy, och innan jag hade fått upp Dennis ur sängen hade ju halva dan gått. Vid fyra ungefär kom Nilsson så då va vi med han, For till Pojken en sväng oxå.
 
Nu sitter vi hos Dennis med Pojken, Nilsson och Olle, gör inte så mkt men det är kul ändå. Ikväll vet ja inte vad vi ska hitta på, vill ju fara på wheels meeeen vi tar oss ju inte dit såå..... Får väl hitta på nå annat.
Aaaajjjjaaaaa, ska va social nu, pus!
Till top