Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

listaaaaa!

random Permalink0
För ett år sedan:
Hur gammal var du? - 15
Vilken klass gick du i? - skulle börja gymnasiet
Vad hade du för hårfärg? - mörkbrun
Hur lång var du? - ca 1.66
Vem var du kär i? - typ Matte?
Hade du någon pojk/flickvän? - nope
Vad brukade du göra på fritiden? - va med mina frendoz
Vilka umgicks du med? - Agnes, Madde, Annasara, Ida, Filip, Wille, Didrik osv
Hur såg du ut? - normal
Var allt bättre då? - NEJ
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - nejnej
Har du förändrats? - oja!
 
Nu:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - ska börja 2:an
Vad har du för hårfärg? - ombree, mörkt uppe och ljust nere
Hur lång är du?- 1.66.....
Vem är du kär i? - Denniiiiis
Har du någon pojk/flickvän? - ja, världens bästa
Vad brukar du göra på fritiden? - va i Hälsingfoooors:]]
Vilka umgås du med? - Maaaassaaaa, från massa olika ställen
Hur ser du ut? - äldre
Har du Kysst någon? - nejdåå
Sovit brevid någon av samma kön? - ah
Sovit brevid någon av motsatt kön? - jo
Slagit ner någon? - HAHA, aah de har jag #farligbruttahärasså
Ljugit för en bra vän? - tyvär
Svikit någon? - jo de har jag nog
Fuskat på prov/läxförhör? - vem har inte?
 
Vem:
Skrev du senast till på facebook? - Geerdis
Kramade du senast? - mormor tror jag
Sov du hos senast? - Dennis
Kan du lita på till 100%? - Annasara
Är den finaste personen som finns? - Dennis<33
Vill du vara med just nu? - Men gissa?
Ringde dig senast? - Kalle
Skickade ett sms till dig senast? - Julia Karlsson
Skickade du ett sms till senast? - Samma
 
Vad:
Drack du senast? - Dricka
Köpte du senast? - Glass
Gjorde du igår? - Ingenting
Ska du göra imorgon? - ROCK OUT WILD!
Vill du göra just nu? -  Söööva
Åt du senast? - Jordgubbar å grädde
Är närmast dig som är rosa? - Annasaras tröjja
 
KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu? - JAAAAA
Du har sårat nån så den börjat gråta? - mm, tyvär
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nej
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej
 
ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra? - ja säkert
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? -  ja
Jag har smygit ut utan lov ?- tror inte de
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar? - njaa tror inte de heller
Jag har en hemlighet som ingen vet? - vet inte, har jag nog
Jag har fuskat i ett spel? - haha klart
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden? - naa
Jag kan inte svälja piller? - joo
Jag har tagit mediciner mot depression? -  
Jag har anorexia och/eller bulimi? -  nejjj
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det? - venne
Jag har vaknat gråtande? - typ
jag har somnat gråtande? -   jaa
 
DÖDEN
Jag hatar begravningar? - ja
Jag har sett någon dö? -  
Någon nära till mig har försökt begå självmord? -  naa
Till top