Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

in the Hälsingfors!

Var dag Permalink0
Heej, igårkväll for jag och Lisa till Annasara, var med Nils, Kalle och Dennis. Hade så sjukt roligt, har verkligen saknat detta ställe. Höll på skratta ihjäl mej varenda sekund, som de ska vara!
 
Jag och Lisa sovde hos Annasara och när vi vaknade lagade hon pannakakor! Så vi åt det och sen tvättade vi min å Lisas moppar, sen for Lisa hem. Jag å Annasara tvättade även hons mammas bil bah yeah. Sen gick vi in och bakade morotskaka, Dennis å Robin kom över en tväris oxå. 
Vi har även varit ute och plockat massa vinbär och nu chillar vi bara i hons säng #standard #bästasängen
 

Ikväll kommer nog Madde och kanske lite andra, lär väl bli som vanligt haha. Ajja, hejdååå!
random bild 
 

Till top