Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

nä men ganska straight faktiskt

Var dag Permalink0
Sitter hemma hos annasara med dessa brudar, håller på att slinga annasaras hår nu, trevligt!
 
Igår när vi hade slutat drog jag och lisa in till stan, där träffade vi annasara, gick på stan ett tag och jag tog fembussen hem, sen på kvällen tog ja moppen och drog till ida, bakade chokladmuffins, såg film och pratade, väldigt mysigt!
 
Sovde där, sen på morgonen duschade jag medans hon gjorde finfrukost, efter de körde jag till vindeln. Lämnade moppen på maddes gård och tog tåget till lycksele, träffade sofia på tåget så satt och pratade med hon typ hela resan. De va trevligt, sen när ja kom fram virrade jag runt tills jag mötte upp madde, agnes och julia på dollarstore.
 
Gick runt där ett tag, sen gick vi till agnes husvagn och såg film och käkade godis. Åt middag där och hade väldigt trevligt med brudarna, men sen for ja till annasara och aah nu sitter ja här medans hon och moa sköljer ur hårfärgen. Ja prata med elias nyss och ja ska väl prata med han lite senare oxå tro ja. 
Nu vart dehär inlägget långt och drygt men asså sorry. Hejdå!
Till top