Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

2012's årsredovisning

random Permalink0

ÅRSREDOVISNING 2012
Vilket är ditt bästa minne från det här året? - Har så många bra minnen, men ah den trettonde oktober va ju lixom ändå bäst.

Vilket är ditt sämsta minne från det här året? - Ingen aning
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förrut? - Jajjamen
Höll du dina nyårslöften? - Tror inte de, minns inte ens om ja hade nåra
Lärde du känna någon som tog stor plats i ditt liv? - Jaarå
Har du varit lycklig i år? - Ja de har jag
Vad kommer du minnas från år 2012 i framtiden? - Att ja kom mycket närmare dom bästa, att vi gjorde så mkt roliga saker tillsammans. Att ja gick ut nian och hade världens bästa sommarlov. Började gymnasiet, träffade massa nya människor och såklart att ja vart tillsammans med mattias.
Vilka länder besökte du? - Sverige, Spanien
Största misstaget? - Jadu, visst gjorde ja misstag men vet inte va som va de värsta
Bästa köpet? - Oj, har verkligen ingen aning
Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? - PARTY!!!!! nämen ja vet inte
Vad önskar du att du gjort mer? - Haft kul, nog har ja haft de men de går inte få för mycket roligheter vettöööö!!
Blev du kär? - JAAAA
Vad fick dig att må bra? - Mina underbara kompisar, min familj och min fina mattias
Vilken kändis var du mest sugen på? - Eh justin bieber
Vad gjorde du på din födelsedag? - Skola, skypade med matte, åt tårta med familjen plus agnes, öppnade presenter
Vilket datum från i år kommer du alltid minnas? - 13/10

I ÅR HAR JAG..
[ ] Rökt vattenpipa
[\] Blivit sårad
[ ] Spenderat över ett dygn på sjukhus
[ ] Åkt ambulans
[ ] Gjort slut med någon
[x] Blivit tillsammans med någon
[ ] Hånglat med en främling
[\] Skadat mig allvarligt
[ ] Haft ett one-night-stand
[ ] Playat någon
[x] Haft sex
[ ] Varit otrogen
[x] Gjort något jag aldrig kommer att glömma
[ ] Varit deprimerad
[x] Druckit så mycket så jag spytt
[\] Gjort något jag verkligen ångrar
[\] Sårat någon med flit
[\] Förlorat en vän
[x] Lärt känna någon ny
[x] Varit vaken en hel natt
[\] Provat droger
[\] Festat en hel natt
[ ] Varit på fler än 2 festivaler

Till top