Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

tjululu

Var dag Permalink0
Snygg lr vad.
Har varit i skolan idag, väldigt ovanligt! Nämen de va väl som vanligt ungefär, fast vi hade coopertest på idrotten.
Förbättrade min tid sen förra ggn med ungefär 50 sekunder så jag är nöjd. 
På lunchen hann jag träffa agnes vilket va riktigt trevligt, vi brukar inte ses så ofta på skolan faktiskt haha.
Sen hade vi bara teoretiska ämnen och de va mindre kul. Fick böcker idag oxå.
Efter skolan följde jag med dirik för att han skulle köpa en penna, haha så ovärt, menmen. De va ju trevligt att va med han. Sen har ja inte gjort nånting alls, förstår inte vars tiden tar vägen??
Men imorrn äre fredag, fett najs. Är ensam hemma då men vet inte om ja ska äta själv men ja är väl tvungen för ja tror inte att nån annan vill äta med mej. Men ajja, hejdå!
Till top