Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Hit 'em right between the eyes

Var dag Permalink0
Hemma nuråå, efter två chill dagar i Sorsele, härligt! Blev massa skoterkörning, körde fast nåra ggr, hehe (a) men de va ju bah och gräva lös skotern och köra igen. De va ganksa dåligt före osv.
På lördan åt vi middag hos Thomas och May-Britt, sen när vi kom hem där vid tio for jag och Julia ut på en kvälls tur med skotrarna!
De va rätt mörkt och så, och helt plötsligt körde jag rakt ner i ett stup, skotern for rätt ner i snön. Tog typ en halvtimme att gräva upp, inte lugn fastkörning asså!!
Sen imorse for jag, Julia och pappa och fiska med kastspö i forsen, trevligt men inga fiskar.
Ah de va typ min helg. Imorrn är vi ju lediga, så då blire att städa och så, på kvällen kommer ett asum gäng med fölk, trevligttrevligt!
Ska hoppa isäng snart, hajdo!
Till top