Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

rain over me

Var dag Permalink0
Tjenare folket! har ju varit i sorsele i helgen. iaf, har ju inget internet där så har inte kunnat blogga under helgen :) märker direkt hur statistiken dyker neråt :p
har haft en lugn och skön helg, va sjuk lördan då, men hade ändå middagsgäster:) men de är bara najs, vart typ frisk på kvällen oxå :) såg film med julia, 17 again. helt okej enlgt mej :) på söndan va jag tillräckligt frisk för att ta ett dopp i ån, iiiiskaaallt ju!! ;o men ändå skönt:) hade ju bastu att värma sej i sen:]
ikväll har jag degat framför teven med chips och dricka, mums! :) nu ligger jag i min underbara säng, smsar och lyssnar på musiic :)
känner hur sömnen håller på att ta över, så gonaatt:)
Till top