Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

heej :)

Var dag Permalink0
i förrgår efter middan for jag och badade med agnes, julia och pontus i hundsjön :) det var skönt i vattnet men lite småkallt från början :P
sen for jag agnes och julia hem till julia :) vi såg på teve ett tag, sen bakade vi chokladmuffins :)
vi hade bestämt att vi skulle tälta, i ett tvåmanna tält :P
så vi gick ut i tältet och spelade spel :) sen läste agnes upp gaamla sms för oss, tack för det :P
sen efter att tag somnade vi :)
på morgon var det sjuukt varmt, det gick inte och vaar där nå mer, så vi gick in och la oss i soffan och typ sov :)
sen gjorde vi omellett (stavning?) sen for vi till hundsjön och badade :) det var kul :) vi träffade nicke och ogge där, niklas badade med oss ett litet tag :)
oxå var det en kille med manboobs, haha ... nån random
sen for vi hem :) då såg jag på teve :)
sen klippte jag gräset (y)
det var typ allt. plus att vi ska fara och tälta ikväll :D på hundsjön tror jag :) taggaaaa
bjuder på en bild ;)
Hejdå/mathilda
Till top