Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

ooohyeeaah

bilder :) Permalink0
Hej alla :)
Igår typ vid 8 kom agnes på sin nya moppe :) en grå vespa :) jag åkte med hon upp till hundsjön, där väntade julia och vera :) vi badade med dom :) vi for ut till flotten, va där ett tag, sen hittade vi några armpuffar som jag och Agnes tog på oss :] de va typ kul :]
sen typ vid tio for vi på gymmet, vi fyra :) det va kul men lite jobbigt :) sen for vi hem till mej :) vi gjorde typ inte så mkt, kollade i skolkatalogen och sånt :] Efter ett nån gång började dom cykla hem, elr agnes körde ju moppe :]
när dom hade farit tog jag mej några bananer, vart hungrig efter gymmet :) sen satt jag vid datorn ett tag, sen duschade jag och gick och la mej :)
mkt "sen", jag vet :]
Bjuder på en random bild :)
Jag, madde, agnes, annasara
(L)
Till top