Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

soorrryy

Var dag Permalink0

dålig updatering, jag vet...
känns som alla bloggar her de, äre bah jag??

iaf, nuförtiden händer de seriöst inget .. bara på helgerna :)

i helgen va jag på buberget med Agnes, Madde, Johanna, Pontus och Anna-sara :)
de va najs, jag åkte svarta backen TVÅ ggr!!!! visst, jag ramlade typ hela tiden, men jag kom ner tillslut :D
först med bah Pontus, sen med han och madde:]
AG hade med sej en till snowboard, så dom andra testade de, men jag har redan prövat, och ja.... jag SUUUGEEERR
johanna och anna-sara for hem efter ett tag, sen när deet stängde for vi andra oxå hem, madde for först, sen kom pappa och hämtade jag, agnes och pontus, med sin jobbarbil som bara har två säten..
så vi fick tränga ihop oss, pontus fick lov o sitta i jag och agnes knä... :P
Mitt Ben Domna Bort,...

på kvällen va jag med agnes, då for vi och körde skoter :D:D:D:D:D
de va härligt, första gången i år :D
de va jätte kul, men vi körde fast :P
hahah,
sen gick vi in och såg teve och åt glass :D:D:d
sen höll agnes på somna, och jag med, så vid elva for jag hem :pPpPpPpPp

söndasattjagviddatornheladan :P



hjedå/mathilda

Till top