Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Helgen :D

Bildbomb :) Permalink1
I helgen hade vi filmkväll :D
jag, julia k, agnes och madde :)
det var as najs :D
vi såg Monster House, Allt För Min Syster, Besatt, Närkontakt på fredag kväll, till typ ett då såg vi jackass på MTV då somnade vi nån gång då...:)
Här sovde vi, agnes och julia i sofforna och jag och madde på golvet :]

på lördan vart vi väckt klockan halv nio av julia och mamma och pappa för julia skulle på skytte-tävling :)
Btw, hon kom 10 :D

men vi somnade om en timme till typ...
då gick vi och fikade, sen åt vi glass och såg The Final Destination
MUUUMSS

sen gick vi på promenad med hundarna, agnes hade med sej min kamera och fotade :D det va as härligt



sen såg vi Tur och Retur och E.T, under tiden av T o R for madde hem och i början av E.T for julia och agnes hem :)


bjuder på lite till bilder:D




hjedå/mathilda


#1 - - EMMI - modeblogg:

Har just nu en tävling där du kan vinna ett smycke jag gjort;

Här kan ni läsa om hur ni gör: http://fashiontwisted.blogg.se/2011/february/vinn-ett-orhange-som-jag-gjort.html#comment

Hoppas du är med och lycka till!

xoxo Fashiontwisted

Till top