Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

måndaggggggggg

Var dag Permalink0
jahejj :) idag är de måndag :) idag hade vi matterov , jag hoppas de gick bra :) idag hade vi spanska, då sa läraren att nån av oss skulle gå och ringa ett samtal om föräldramötet ikväll. Då vart de jag som skulle göra de..... fast jag fick ta med mej agnes, de va tur :) så då gick viväg till expen och sa att vi skulle ringa till vadhonnuhette, iaf de va jue jag som ringde, och jag bah: hallå, kan vi få låna kaffeperkulatorn?
och agnes bara stog där och höll på att skratta ijhäl sej typ xD hahah de va typ askul xD
sen på kemin skulle vi göra nån blandning med nåra kemiska grejjer. jag jobbade med agnes. plötslligt började de lukta spya över hela klassrummet, och då menar jag inte lite utan riktig kräkspya!!! de va en tjej i sjuan som spydde för att de stank så mkt....
sen när lektionen är slut märker vi att de fortfarande luktar, att lukten följer efter oss. då fattar vi att de är vi som stinker, elr våra händer. hur äckligt är inte de?? och pinsamt!!! för alla andra bah: vad är de som luktar? och vi bah (a)
och jag har typ tvättat händerna 1000 ggr, ridit, duschat men de stinker fortfarade!!! vad ska jag göra?? ;o


här kmr lite bilder;]

ghjbvnbvn

hejrå/mathilda
Till top