Matilda Sjöström

Jag är en 20-årig tjej som bor i Umeå, skriver om lite allt möjligt!

Tbx!:D

Var dag Permalink0
asså jag kunde inte håla mej jag måste få skriva!
i Torsdags va jag med julia efter maten. sen sovde hon hos mej:) på fredagen var det stilbytardag:D
jag och julia va gsnska coola, men agnes och madde va ju ändå bäst, sumobrottare:D
sen efter skolan for jag hem, duschade, laddade ner ngra låtar på mobilen, sen for jag och julia till stan, sen for vi till amanda:D
de va kul:d vi åt, sen for vi till Umeå Arena:D vi va där en kort stund sen for vi hem till dom:) vi körde mörker kurragömma, vi fick massa kläder av dom, och jág mamma julia amanda och kristina ala mot en, de va kul :D
sen sovde vi hos dom.
Lördag for vi till stan och shoppade :D
jag köpta as mke :D
ikväll blire LAN hos agnes :D
kulkul,
taggaaa:D


hejrå/mathilda
Till top